Vrijwilligers, we hebben ze hard nodig

Vrijwilligers zijn erg belangrijk voor speeltuinvereniging DVV. We hebben geen betaalde medewerkers, zodat we alles kunnen besteden aan activiteiten voor kinderen en onderhoud van onze speeltuin. Daarom doen we een beroep op de vrijwillige inzet van buurtbewoners, ouders en de kinderen. Samen houden we onze speeltuinvereniging open.

We hebben gelukkig een vaste groep van ongeveer 12-15 vrijwilligers die zich bezighoudt met bestuurlijke activiteiten, activiteiten voor de kinderen, onderhoud van de speeltuin, toestellen en groenvoorziening, evenals schoonmaak van de gebouwen en het terrein. En we maken dankbaar gebruik van de eenmalige hulp van ouders en bezoekers wanneer het nodig is.

We zijn altijd op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Heeft u organisatorische talenten, creatieve ideeën, groene handen of twee rechterhanden en/of bent u gastvrij? Laat het ons weten. Zie onze vacatures of neem contact met ons op.

To Top