Losse entree

Per kind is het € 1,-  entree te betalen bij de gastouder. Kinderen tot 1 jaar hebben gratis toegang.

Lidmaatschap

De contributie voor 2024 is vastgesteld op € 22,50 per jaar per gezin. Lid worden kan door jezelf aan te melden middels onderstand formulier. U bent automatisch “blijvend” lid tot wederopzegging.

Als lid hebben kinderen de mogelijkheid om mee te doen met verschillende actviteiten.

Donateurs

De speeltuin telt ca. 150 donateurs, die de speeltuin een warm hart toedragen. Voor € 12,50 per jaar bent u al donateur, maar meer mag natuurlijk altijd. Opa’s en oma’s die donateur zijn en kleinkinderen hebben die buiten Sassenheim wonen, kunnen gratis de speeltuin bezoeken. Evenals voor niet-leden geldt echter dat zij aan een aantal activiteiten niet kunnen deelnemen.

Opzeggen

Wilt u uw lidmaatschap opzeggen of omzetten naar een donateurschap, dan kunt een mail sturen naar: ledenadministratie@speeltuinverenigingdvv.nl

Aanmelden nieuw lid