Losse entree

Per kind is het € 1,-  entree te betalen bij de gastouder. Kinderen tot 1 jaar hebben gratis toegang.

Lidmaatschap

De contributie is € 18,00 per jaar per gezin. Lid worden kan door uw gegevens te mailen naar penningmeester@speeltuinverenigingdvv.nl of u kunt in de speeltuin bij de gastouder een aanmeldingsformulier vragen. Als lid hebben kinderen de mogelijkheid om mee te doen met verschillende actviteiten.

Donateurs

De speeltuin telt ca. 150 donateurs, die de speeltuin een warm hart toedragen. Voor € 9,- per jaar bent u al donateur, maar meer mag natuurlijk altijd. Opa’s en Oma’s die donateur zijn en kleinkinderen hebben die buiten Sassenheim wonen, kunnen gratis de speeltuin bezoeken. Evenals voor niet-leden geldt echter dat zij aan een aantal activiteiten niet kunnen deelnemen.

Kinderdagverblijven

Niet alleen gezinnen kunnen lid worden van de speeltuin, maar ook kinderdagverblijven kunnen een lidmaatschap kopen. Een kinderdagverblijf kan per 3 kinderen een lidmaatschap kopen. Een kinderdagverblijf dat bijvoorbeeld regelmatig met 9 kinderen naar de speeltuin komt, kan dus 3 lidmaatschappen kopen en hoeft van Pasen tot en met de herfstvakantie voor 9 kinderen niet te betalen. Dit mogen elke keer 9 andere kinderen zijn. Wanneer er een keer meer kinderen mee gaan is er ook geen probleem. Dan moet er simpelweg € 1,00 per extra kind bijbetaald worden.

Opzeggen

Wilt u uw lidmaatschap opzeggen of omzetten naar een donateurschap, dan kan dat voor 31 december voorafgaande aan het nieuwe seizoen. U kunt een mail sturen naar: penningmeester@speeltuinverenigingdvv.nl.

To Top