Openingstijden:

In de wintermaanden zijn we gesloten voor onderhoud. We gaan weer open op de dinsdag na Pasen.

We zijn open op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 15.30 uur tot 17.00 uur en op woensdagmiddag van 14.00 uur tot 17.00 uur.

Op zaterdagochtend zijn we open van 9.30 uur tot 12.00 uur.

Covid19 maatregelen maart 2021:

Er mogen maximaal 30 volwassenen/begeleiders tegelijkertijd aanwezig zijn in de speeltuin inclusief de gastouder(s). Het aantal wordt bijgehouden en wanneer de speeltuin “vol” is wordt dat op de facebookpagina vermeld.  Het aantal kinderen (tot 17 jaar) dat mag spelen is onbeperkt.

Onze gastouder en andere volwassenen dienen zich wel aan de maatregelen te houden, waaronder minimaal 1,5 meter afstand van elkaar.

Het toiletgebouw mag open.

Er is een desinfecterend middel aanwezig nabij de entree waarmee iedereen in de gelegenheid wordt gesteld zijn/haar handen te desinfecteren.

Onze speeltuin is rookvrij. Dat betekent dat niemand rookt op het speelterrein. We doen dit omdat we het goede voorbeeld aan kinderen willen geven. Behalve gezond, is rookvrij spelen ook veilig spelen. Uit onderzoek blijkt dat als kinderen anderen zien roken zij later zelf sneller beginnen met roken. Wij vinden een rookvrije en gezonde omgeving voor iedereen belangrijk.

To Top