Verhuur voor kinderfeestjes

Op zaterdag en zondagmiddag tussen 13.30 uur en 17.00 uur is de speeltuin af te  huren voor kinderfeestjes.

Kosten hiervoor bedragen € 40,00.

Vrijwilligers van de speeltuin kunnen huren tegen een gereduceerd tarief.

Voor reservering en/of vragen kunt u contact opnemen met Samantha Pret via kinderpartijtjes@speeltuinverenigingdvv.nl of telefonisch op nummer 06-19628427.

Het gebruik van alcohol, frituren of het afspelen van muziek is niet toegestaan.

Verhuur voor scholen / kinderdagverblijven

De BSO’s en de lagere klassen van de basisscholen zijn ook van harte welkom. De speeltuin kan op iedere werkdag gehuurd worden van 09.00 uur tot 13.30 uur.

Kosten hiervoor bedragen € 50,- tot 50 kinderen. € 70,- tot 75 kinderen en € 90,- vanaf 75 kinderen en meer……

Voor reservering en/of vragen kunt u contact opnemen met Samantha Pret via scholen@speeltuinverenigingdvv.nl of telefonisch op nummer 06-19628427.

Huisregels

• Je bent ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor de kinderen. Zie erop toe dat kinderen en bezoekers normaal omgaan met elkaar en onze speeltoestellen.
  • Roken en alcohol is niet toegestaan.
  • Gebruik van een vuurkorf, barbecue of dergelijke is niet toegestaan.
  • Op papiertjes en chipszakjes na, dien je je afval zelf thuis af te voeren. Denk ook aan slingers/ballonnen opruimen.
  • Indien de toiletvoorziening is gebruikt, maak die dan na afloop schoon.
  • Laat de speeltuin dus weer netjes achter, stapel stoelen op en doe parasols terug onder het afdakje, sluit de loge, het toiletgebouw en het hek af.
  • Parkeer je auto op het parkeerterrein aan de Essenlaan. Vanuit de Sporthoflaan (poort speeltuin) rij je de straat rechts uit, de 2delinks en nogmaals linksaf. Geef dit ook door aan je bezoek!
  • Speel geen muziek af.
  • Het bestuur is niet aansprakelijk voor eventuele letsel of schade aan kleding of eigendommen.

Annuleringsregeling

Kosteloos annuleren kan tot 7 dagen van tevoren. Annuleer je jouw reservering niet voor die tijd, brengen wij € 25,00 in rekening. Uitzondering hierop is storm, onweer of ziekte van een kind van de huurder.

To Top